☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2007/02/22

PHANTASM 3


Viename forume apie PHANTASM esu skaites tokius zodzius : "Nerealus filmas. Visos keturios dalys vienodai geros". Pasakojau draugui apie PHANTASM ir pasakiau jog esu taip girdejes. Draugas sake "Na, kad tesinys bus pusetinas tai dar galiu patiketi, bet kad visos keturios dalys butu vertos demesio - abejoju..." :) na ir nors dejau labai daug vilciu, PHANTASM 3 vistiek jau daug silpnesnis uz pirmtakus. Toks pat piktojo mortician'o vaikimasis ir gaudynes su mirti neshanciomis sferomis. Vat ko sitoje dalyje jau tikrai pasigedau tai siaubo. Baisiu vietu praktishkai nebuvo! O pirmieji du PHANTASM man istrigo kaip itin tyras horroras!
Na tiems kas mate nors viena PHANTASM nera ko ir pasakot. O kas nematet, siulau nepradeti nuo sios dalies :)
Visgi PHANTASM islieka man kultas ir achujenas filmas, o tikro fano ir sita dalis nenuvils.
Kaiptik turiu dar ir paskutiniaja, 4-aja dali. Ziuresim ar ji kuo nors nustebins...

IT'S NEVER OVER!

1 comment:

Anonymous said...

zejau kazkur pries metus visus phantasm jau nepamenu visko bet sitas Phantasm zejau kazkur pries metus visus phantasm filmu "kvartetas"man labai patiko