☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2007/02/15

PET SEMATARY 2

Pamenu kaip prikroves i kelnes ziurejau pirmasias "Naminiu gyvuneliu kapines"... Idomus faktas, kad ir netoli mano namu yra tikros gyvuneliu kapines! >:)
Kadangi pirmosios dalies buvau ne juokais suzavetas tai dejau daug vilciu ir i antraja, deja, teko siek tiek nusivilti... bet nedaug :) Man nepatiko kad antroje dalyje viskas biski per daug "pramoga". Pop - rock muzika, skambanti kas dvi minutes, mano galva, daugelyje vietu tikrai netiko... Prikelti numireliai atrodo ne baisus, o kazkokie juokdariai irgi. Kai kurie "greitai-judancios" kameros efektai pasirode labai jau amerikietiski man, bet buvo ir smarkiu vietu aisku.
Kaip ir pirmoje dalyje didziausia siurpa vare prikelti gyvunai, bet filmo gale kai jau vyko kulminacija su lazeriais ir sprogimais, visgi suburbejau panoseje, kad filmas kiek vaikishkas. tikriausiai taip nesakyciau, jei nebuciau mates pirmosios dalies, bet juk niekam nenaujiena, kad tesinys daznai buna prastesnis... Na daug ir nesugalvoju ka parasyt. Jei matete pirma dali tai to paties nesitikekite, bet gerai praleisti laika sis filmas - tinka. Tikrai ne tragedija ;)

No comments: