☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2012/12/09

WOLF

Esu jau minėjęs turbūt, kad vilkolakiai - nėra mano mylimiausia tema. Šito filmo dvd turbūt kokius du metus gulėjo mano spintelėj ir laukė savo laiko, vakar užsimetu vieną filmą - šneka tailandietiškai ir nėra titrų. Susinervinau, užsimetu kitą - ispaniškai ir nėra titrų. Spjoviau į naujus filmus, atsisukau į spintelę, o ten mane žvilgsniu kviečia vilkas -Nicholsonas. Kažkaip cheesy atrodo man tas viršelis, gal dėl to ir delsiau tiek laiko, bet iš tikro ta lengva šypsenėlė bežiūrint pasirodė tik porą kart, o filmas pats savaime yra tikrai geras.

Kiek suprantu čia yra Wolfman remeikas? imdb apie tai nerašo, bet rodos video game nerd'as yra minėjęs? Gal Satanaitis atsakys? :)
Anyway tie seni nespalvoti filmai irgi ne mano sfera, tad originalo kolkas esu nematęs ir lygint negaliu, todėl '94-ųjų Wolf man kolkas - unikali patirtis. Pamenu ir per teliką jis jau rodytas turbūt ne kartą, bet kažkaip visada atgrasė mane tas Nicholsonas, Pfeifer... Kažkaip per daug sūrio kaip A klasei atrodė. Dabar džiaugiuos, kad pagaliau perlipau savo snobizmus.

Wolf kupinas gražių Niu Jorko vaizdų, labai patiko toks horror klasikos pojūtis: gražuolė ir pabaisa, meilė, kuriai keroti nelemta ir panašiai. Tų puskvailių momentų sunkoka išvengti kai rodai plaukuotą žmogų, virstantį į vilką, bet labai gerai įvestas žmogiškasis žvėries aspektas. Turiu omeny, kad jis ne tik uosto šiknas ir šlapinasi žymėdamas savo teritoriją, bet naujasias galias pasitelkia žmogiškam konkuravimui - karjerai, tarpusavio santykių aiškinimuisi ir t.t. Filmo eigoje išryškėja ir antiherojus, pradžioje atrodęs, kaip nekaltas, grėsmės nekeliantis kolega vėliau išgryninamas kaip tikras šiknius ir pagrindinis antagonistas. Kulminacijoje tai veda prie aršios dviejų galingų vyrų dvikovos, bet pagrindinė jėga čia turbūt visgi - visų trokštama moteris.

Smagu žiūrėt kaip Nicholsonas vaiposi, nors nevadinčiau savęs didžiausiu jo fanu. Kažkaip kai jis būna filme, atrodo, kad jis pavogia visą šou. Tokia jau charizmatiška asmenybė, kad net per ekraną švyti, įtraukia ir suvalgo. Tai gal ir nereikėjo jam per daug stengtis suvaidint tokį sužverėjusį laimėtoją. Bet koks kitas aktorius būtų jo vietoje ir jau turėtume visai kitą filmą. Tad nusiteikit - čia Nicholsono triumfas ir kai su tuo susitaikai, - tikrai geras reginys gaunasi. Pfeifer įveda slaptą erotikos klodą, nors jokios nuogybės deja taip ir neišvysime.
Daugelis turbūt matėt šitą filmą per kokias nors TV kalėdas, tad daugiau nežinau ar verta ir pasakoti. Būtų idomu sužinoti, kaip kiti siaubo mėgėjai į jį reaguoja. Man tai įspūdingas filmas vilkolakių tema, bet ne visai toks, kokį mėgčiau matyti. Paprasta, bet vykusi klasika. Ir nebijokit juokingo viršelio.

8/10

Visą filmą galite pasižiūrėti štai čia http://www.youtube.com/watch?v=RFyncwUsn0E
O čia treileris

1 comment:

Satanaitis said...

Dėl to ar čia remake'as ar ne, internete diskusijos turbūt niekada nesibaigs, aš manau tai yra todėl, jog daugelis nori lyginti orginalo pagrindinį veikėją Larį Talbotą su Nikolsono veikėju, pradžioje šio filmo, abiejų veikėjų istorijos panašios, pakliūni kur neturėtum būti ir prisidarai nelaimių, kai kurie dar bando sakyti, kad panašumas yra ir dėl meilės istorijos, tačiau negalima užmiršti jog mylimosios medžioklė yra likantropijos savybė, taigi pamažu šis filmas visiškai nukrypsta savo linkme, ir užmiršta orginalą, mano akimis, šiam kūriniui tiesiog nenorom pavyko pradėti istoriją, kai kuriems jau pažįstama linkme, todėl visi ir nori lipinti abu filmus vieną prie kito.