☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2012/12/17

THE TALL MAN

Martyrs režisierius ir pavadinimas taip maloniai padvelkęs Phantasmu, sukėlė didelius lūkesčius. Filmas pradžioje irgi tikrai įtraukė, buvo nuostabi kvapą gniaužianti gaudynių scena, buvo ir paslaptis ir šiurpuliukai, bet vėliau kai prasidėjo visas "twistinimas", pamažėle įspūdis ėmė garmėti po velnių. Nuolat dar turėjau vilties, kad viską ištrauks koks naujas netikėtas posūkis, bet pati atomazga man pasirodė tokia be galo nepagrįsta, absurdiška ir nepateisinanti nieko ką ką tik mačiau, kad tiesiog negaliu jos suvirškinti. Dabar liko stačias klausimas: ar čia aš per durnas ar filmas per protingas?

Tik po peržiūros aš galvojau, kad aš tiesiog kažko nesupratau, negalėjau patikėti, kad išvados čia būtent tokios, tačiau pasiskaitinėjau biški, panašu, kad ir mačiau, tai ką mačiau, tad manau čia labai tiktų posakys, kur iš didelio rašto išėjo iš krašto. Taip norėjo padaryt kažką kitokio ir nenuspėjamo, kad gavosi Antichrist lygio pretentious laiko gaišinimas. Ok sakykim idėja pakankamai ciniška ar sprendimas, - netradicinis, tačiau man vistiek nesueina galai, nors tu ką. Galima filmą pagirti už tai kad sukėlė įdomių jausmų ar privertė pagalvoti, bet šiaip tai daugiausia antipatija. Net katė dabar vemia kol rašau šitą paskubom :D

Dar vaidina ta šlykšti mergaitė, savo retardiška morda sugadinusi pirmą Silent hill ir ta negraži boba iš TCM remeiko. O dar yra kadras, kur jos abi vienoj scenoj ir ta mergaitė tokia sick, kad tiesiog negali šnekėti ir rašo ant lapuko, bet rašo visada aiškiai, per vidurį ir su piešinukais, kad visi suprastume. Žodžiu: nusivylmas, žiūrisi gal idomiai, bet pats kūrinys - apgavikiški pezalai. Right? Right? Right?

4/10




No comments: