☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2008/12/22

ANTROPOPHAGUS

1980-ųjų, Joe D'amato [Blue Holocaust] kultinis darbas, vėliau pratęstas jau aptartu Absurd. Taip pat žinomas kaip Anthropophagous: The Beast; Antropofago; Man Beast; The Grim Reaper; The Savage Island; The Zombie's Rage.
Italai visad turi kažkokį patrauklų, savotišką stilių ir tikrai Antropophagous - kaip diena ir naktis skiriasi nuo tęsinio. Originalas beabejo daug geresnis, tačiau visvien meluočiau jei sakyčiau, kad man labai patiko. Be keletos labai stiprių, bet gaila trumpai trunkančių scenų, kūrinys man pasorodė gan nuobodus ir nesutelkiantis. Ta prasme viskas čia ok, bet aš neprisidėsiu prie prisiekusių fanų armijos, nes neradau labai jau daug ko, kuo čia taip žavėtis. Na žinoma be paties pagrindinio blogojo personažo, kuris gaila išlenda gan retai. Dar man labai patiko aplinka, jūros vaizdai, kurie labai gražiai pastebėti ir šitam plakačiuke, kartu su kitu stipriausiu filmo epizodu :)
Aš puikiai suprantu kaip čia viskas true ir kieta, kaip old-schoolui, bet man tai ne pats geriausias matytas Itališkas horroras. Tiesiog toks OK, ir tiek...

1 comment:

Anonymous said...

paprasčiausiai ,gal per vėlai pamatei Anthropophagus'ą :)