☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2007/12/07

WRONG TURN 2: Dead End

Tikėjausi dar vieno naujo kakučio kaip ir visi tie nauji šito žanro, kur tik sugadinti nuotaiką moka, bet ohoho kaip nustebino mane. Pasirodo ir šituose - išsigimėliai vaikosi gražius amerikonus - filmuose dar yra vilties. Štai "lemtingas posūkis 2", be abejonės daug geresnis ir smagesnis ne tik už savo pirmtaką, (kas pasitaiko gan retai) bet ir išvis nušluostė nosį daugeliui tų naujų filmų apie tą patį.
Taip, siužetas originalumu neblizga, bet užtat herojai bent jau ne tokie, kad norėtum kuo greičiau pamatyt juos negyvus, (bent jau kaikurie ;)) mirtys originalios, yra daug goro. Nenusibosta žiūrėt, nes ne viskas vyksta pagal klasikines nuspėjamas formules, o ir veiksmo begalė. Nors daug kas jau matyta ir girdėta, kūrėjai vis dar sugebėjo išspausti vaško iš šūdo. Su tuo juos ir sveikinu.
O dar kaip smagu žiūrėt į senstantį, tačiau vis dar kietą Henry Rollins'ą! ;D
Šiaip jau filmą labiau tiktų palyginti su kokiu Cabin Fever, nei su tais visais Hills Have Eyes ar Turistais. Panašus šlamštelis čia ėmė ir nublanko. Didžiausias jo trūkumas - klišiškumas. Bet šiaip tikrai gerulis. Net keista :) Nebloga pramoga ir 8/10

5 comments:

Anonymous said...

nu nezinau, man tai cia gaidys o ne filmas, visiskas pravalas. Berysybe ir tiek. Pirma dalis idomesne, o cia kazkoks realybes show su spec efektais.. man nepatiko.

-kiras- said...

Nu nžn, tas realybės šou gal biški ir pezalas, bet šiaip tai mane įtraukė, nenusibodo, ir man dar labai patiko tas juodo humoro prieskonėlis [pvz kur tai mergai bėgančiai kirvis į galvą atskrenda LOL]

Anonymous said...

Pats prasciausias siaubiakas, koki esu macius... jokios itampos, jokio siaubo, tik slykstu. Kaikuriose vietose net juokinga buvo, nes ziauriai persistengta su beganciu krauju ar kirviu galvoje, kuris labai jau netikroviskai atrode:D Arba kabantis zmogus su zarnomis-desrelemis:D Zodziu. Slamstas ne filmas

-kiras- said...

Tai siaubo filmai irgi turi krūvą po-žanrių ir nebutinai turi būti vien tik baisūs. O jei filmas apeliuoja į juodą humorą ar panašiai ir dėl to nėra baisus tai nereiškia, kad dėl to jis šūdas bla bla nežinau aš girtas

Anonymous said...

Na, pirma dalis man pasirode daug geresne. Sita, tai konkreciai sh mano akimis, nei baisu, nei idomu. O tie freakai, tai is vis apgailetini kazkokie.Nesakau, kad pirma dalis buvo l.gera, bet sita tai tikrai nusivylimas mano akimis