☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2007/05/28

CABIN FEVER


Kažkaip visai netikėtai gavau šį filmą, iškart pažiūrėjau ir labai džiaugiuosi. Režisierius Eli Roth ("Hostel") parodė man kas sieja juos su ta Tarantino chebra :) Čia ne tik visai neblogas ir originalus siaubo filmas, bet dar ir beveik juodoji komedija. Tikrai daug vietų ironiškos, piktdžiugiškos, keletas - išvis absurdiškos. Daug šypsojaus žiūrėdamas šį filmą, nors šiaip jis gan nemalonus ir vietomis netgi šlykštokas. Pradžioje pamatęs paauglių kolektyvą važiuojančius iškylauti kiek nusigandau. Juk tai labiausiai šūdu kvepianti klišė, bet viskas kuo tolyn tuo ėjo linksmyn, na o pabaiga išvis killerinė :) Vėliau nusigandau, kad tai bus tupa istorija apie kokį žudiką atbėganti iš miško, bet ir čia mane pričiupo. Na po to atsiranda durnių, bet jie tikrai reikalo negadina, o tik pataiso :)
Nežinau gal kitiem ir nepatiks, štai pavyzdžiui "Hostel" adresu tai nemažai aršios kritikos girdėjau, bet man tai "Hostel" labai patiko. Šitas nors ir kitoks , bet man irgi patiko. Iki dešimtuko dar trūksta, bet devynetuką tokį paprastutį parašysiu :) Mačiau prie "Grindhouse" Rothas irgi nagus prikišo. Manau man patiks... ;) bet lauksiu dvd-rip'o

2 comments:

stepas said...

Vakar sužiūrėjau, nelabai patiko. Nors, mane ir prigavo - maniau, kad bus siužete koks maniakas arba virusas pavers žmogus žombiais, bet nieko panašaus... kita vertus, nesuprantu kodėl tasai pasiutęs šuo ten tiek reiškės? Pabėga, grįžta... Tiesa, viena vieta buvo, kur tikrai kiaurai perėjo.

Anonymous said...

Interesting to know.