☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2007/12/26

The HOWLING


"The Howling" irgi jau senokai norėjau pažiūrėti, nes mano mėgstamas tinklapis house of horrors.com įdėjęs jį prie geriausių siaubo filmų sąrašo. Kadangi mačiau jau visus šiuos rekomenduotus filmus, ir nė vienas iš jų manęs nenuvylė, todėl maniau ir The Howling esant vertą tokio paties dėmesio. Na ką aš žinau, aš gal ir nepriskirčiau prie geriausių siaubo filmų ever, bet šiaip jau neblogas filmas. Savo laiku [1981] matyt buvo neblogai pataikęs, vėliau susilaukė ir tęsinių. Šiaip jau vampyrai ir vilkolakiai nėra mėgstamiausios mano temos - tik pora filmų apie šiuos padarus man iš tiesų patiko. Turbūt geriausias filmas apie vilkolakuus man buvo "Hellraiser" kūrėjų "Ginger Snaps", o apie vampyrus tai man labai patiko pirmoji ekranizuota komiksų herojaus "Blade" komiksų dalis ir dar labai įsiminė John'o Carpenter'io filmas, paprastu pavadinimu - "Vampyrai". Kiti filmai daugmaž būna tokie pokvailiai ar juokingi, retokai baisūs. The Howling šiaip jau tikrai neblogas rimtas filmas apie vilkolakius ir nors yra ne visai realistiškų vietų, šiaip jau daro savo įspūdį. Dar veikia ir tai, kad aš mėgstu senesnius filmus, man patinka to meto pateikimas. Bet net ir tiem laikam labai neblogi spec. efektai, įspūdingos "virsmo" scenos. Truputi pasigedau kraujo, gal veiksmo, bet šiaip visai neblogas filmukas tas The Howling. Tik antrą kart kažin ar žiūrėčiau tarp 6.5 ir 7/10

No comments: