☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2011/03/22

DOPPELGANGER

Susimasčiau šiandien, ar tik nebūsiu aš vienintelis ir didžiausias Kiyoshi Kurosawos kurybos fanas Lietuvoje? :)
Kiekvienas jo filmas man kažkuria prasme tobulas, kas kart kai žiūriu nematytą jo filmą, man tai - įvykis. Visi jie savaip unikalūs, nors visi šitokie panašūs. Kurosawos stiliaus regis jau su niekuo nesupainiočiau. Daug jau apie jį pliurpiau ir rašiau, tad iš naujo visko nepradėsiu.
(Tik vardan, labiau svarbios pačiam, sisteminės vertės, kol kas teko laimė matyti: The Cure, Serpent's Path, Charisma, Seance, Pulse/Kairo, Bug's House, Loft/Rofuto, Sakebi/Retribution, Tokyo Sonata)
Doppelganger'is tai tavo atmaina, antrininkas, dvynys. Nelabai dar suprantu šią paranormalią figūrą, teko su ja susidurti Twin Peaks'e ir dar kažkur... Šis filmas prasideda gana baugokai, lyg kaip ir siaubiakas, tačiau vėliau perauga į gan šmaikščią ir keistą... dramą? Nežinia, manau pagal skonį galima spresti - skirti šį filmą prie fantastinių ar ne. Mat man kyla įtarimas, kad herojaus antrininkas gal realiai niekad ir neegzistavo. Nežinau, filmas niekaip to atvirai nesuponuoja ir beje, čia joks spoileris. Žodžiu išradėjas užsiknisęs dirba ties savo nauju kūriniu, jam nelabai sekasi. Tuomet į pagalbą ateina jo antrasis aš, kuris pasirengęs daryti viską, ką herojus norėtų, tačiau nedrįsta, laiko užgniaužęs.
Prakeiksmas tai ar nelaimė, klaustumėt savęs, klausia to ir filmo herojus. Tačiau man labai patiko, kaip viskas pakrypsta ko ne absurdo komedijos linkme. Atsipalaidavęs, drasus filmas ir man tikrai šaunus ir įsiminsiantis, nors vargu ar galėčiau kažkam rekomenduoti. Ypač jei nematėte labiau žinomų Kurosawos filmų, ar laikote juos nuobodžiais. Besalygiška fano meilė? Tebūnie, galima vadinti taip. O dar kiek nematytų jo filmų priešaky!
8/10

No comments: