☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2008/04/14

CLOVERFIELD


Atsitiktinai man taip papuolė dar vienas pseudo-dokumentikos stiliaus filmas. Šitas labiau veiksmo / mokslinė fantastika, negu siaubas, bet turėjo keletą momentų, kurie drasiai pavadintini ir horror.
Befilmuojant gan kvailoką draugo išlydėtuvių vakarėlį įvyksta didžiulis disasteris, miestą užpuola kažkas didelis ir baisus. Jūs neva žiūrite autentišką medžiagą iš įvykių vietos, filmuota buitine kamera. Tikrai įdomus sprendimas tokiam disasterių filmui, faina, kad šiuolaikinės technologijos, leidžia padaryti jog tai iš tiesų atrodytu gerai, panašiai kaip mano fantazijose, kai dar buvau vaikas... Kas su šitu filmu negerai, tai, kad jis ir yra gan vaikiškas. Amerikonai visą situaciją aišku kiek debilizavę, leiskit būti kiek ciniškam - pritaikę savo proteliui. Labiausiai erzina bereikalinga supista meilės istorija, kuri čia ne tik tampa pagrindinės įvykių eigos šerdim, bet net rūpi visiškai su ja nesusijusiem, aukštiem armijos pareigūnam, kas man pasirodė mažu mažiausiai LOL. Taip pat ir personažai/vaidyba truputi užkliuvo, juokauja ne laiku ir ne vietoj, jaučiasi, kad bandoma įtikti plačiosioms kino teatrų masėms, o tas atima ne tik svarbų tokio filmavimo stiliaus filmui "realumo" pojūtį, bet ir didelę dalį kino-parako, kurį kūrėjai tikrai galėjo leisti sau susprogdinti. Keletas personažų manau tikrai vidutinio intelekto žmonės haha.
Tačiau nepaisant šių dalykėliu, - tikrai nesakau, kad man nepatiko! Pramogą gavau tikrai gerą, laikas prabėgo labai greitai ir maloniai! Nors kartais pats save sunkiai suprantu - man ir "TRANSFORMERIAI" pasirodė labai geras filmas ;D
Palyginti? Hm... Na manau, kad jei sakau jog [REC], tai 28 DAYS LATER filmuotas buitine kamera, tuomet CLOVERFIELD - tai THE MIST ir amerikietiškos Godzillos mišinys filmuotas buitine kamera. Na gal dar žiupsnelis 28 WEEKS LATER action'o ;)
Šiaip jei norite apsiterlioti veidą curkaus vata kaip maži vaikai - smarkiai rekomenduoju pasižiūrėt. Jei ieškot intelektualios pseudo-dokumentikos, bėkit nuo šito kuo toliau. Aš tai labai nuostabiai praleidau šitą laiką, bet vat liko kartėlis dėl tų amerikietiškų nesamonių, kurių buvo galima puikiausiai išvengti. Ir kadangi sunkoka parašyt vientisą įvertinimą tai manau Siužetas - vos vos 4 balai su -dunce- kepurėle, Pastatymas/pateikimas - 8 balai, o pramoga ir nuotykiai 10 balų...
P.s.: kaip galit suprasti tokį žiūrėt geriausia kuo geresne kokybę, tai jei jau pasiryšit, tai aikit į kiną, nusipirkit popkornų ir kaka kolos ;)

7 comments:

Anonymous said...

Kirai, iš kur tu pumpuoji visus filmus?

Evilized said...

na, bent jau šis tai tikrai mėtosi linkomanijoj. beje, yra ne tik ripas, pet ir DVD-r'as ;)

-kiras- said...

Aš iš įvairių programų. Klausk konkrečiai kas domina, o aš nurodisiu kaip geriau geuti, patarsiu

Anonymous said...

Tai mane domina ne tiek pats parsisiuntimas, o tai, kaip tu tuos filmus atrandi. Rods, minėjai kažkokį saitą, kur tie filmai reviewinti yra (ar kažkas tokio). Gal yra koks nors horror torrent forumas ar panašiai ;)

-kiras- said...

Na taip :)
www.siaubas.lt forumas
o torrentai --> http://www.cinemageddon.org/

Anonymous said...

Hehe :) ačiukas.

-kiras- said...

tik seedink!!! ;)