☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2008/04/09

D@BBE


Turkiškoji mano taip mylimo "Kairo" versija. Turkų filmų išvis nelabai esu matęs, o siaubiako tikrai dar niekad nemačiau. Buvau prigasdintas, kad šitas itin baisus ir įsitikinau, kad tos kalbos - gryna tiesa. D@bbe - šiurpus kaip velnias ir tikrai galėtu būti beveik tobulas siaubekas, jei ne tos scenos nugvelbtos iš Kairo. Mat kadangi jau buvau matęs Kairo, tai daug kas čia man buvo nuspėjama/numanoma, keletas scenų išvis beveik identiškos. Tačiau nepaisant to, tai prigasdino mane kaip reikiant. Savotiškos spalvos, turkiška aplinka duoda filmui savo skonį, be to - jei Kairo vėliau daugiau leidosi į filosofiją/poeziją ir melancholiją su tom mintim apie vienatvę ir draugystę, tai D@bbe visgi labiau turbinasi ant siaubo ir iš košmarų išlindusiais juoduliais mirgančio terroro. Žinau, kad jei nežinočiau apie Kairo, tai D@bbe man būtu tikras šokas. Dabar kadangi neišeina laikyti kažkuo kitu kaip Kairo remeiku - visgi negaliu jokio blogo žodžio pasakyti, pavarė turkai taip, kaip retai dabar kas pavaro. Grynas horroras. Betkokiu atveju - tikrai verta pasižiūrėt, ir jei būsi vienas namie tai kelnės bus pilnos, su garantija. Tačiau nemačiusiems visgi pirmiau siulyčiau žiūrėt Kairo, kad vėliau atskirtumėt kas tik atkartota, o kas sulipdyta pačių protais... ir rezultatas nuostabus. Tikiuosi ateityje pamatyti ir daugiau panašių perlų pabirusių iš turkijos... tik kitą kart jau geriau kažką visai unikalaus, bo jaučiasi, kad savo mentalitete turi jie paslėpę neblogų košmarų ;) 9/10

No comments: