☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2008/04/14

NOROI


2005-ų Japoniškas pseudo-dokumentikos siaubo filmas. Nėra čia daug ką kalbėti, pasakoti kas vyksta tikrai neverta - sugadins visą reikalą. Svarbu pasakyti, kad padaryta gerai ir kam patinka tie "Bleiro raganos" reikaliukai - patiks šitą pažiūrėti. Šiaip jau visas detektyvas gavosi įdomus ir suręstas šiurpiai, paslaptingai, bet man truputi užkliuvo ištęstumas. Nors dvi valandos atrodo ne tiek ir daug palyginus, tačiau visgi paskaudo šikną poroj vietų. Čia aišku irgi sąlyginai - gal pas jumis kėdė patogesnė... :)
Trumpai, kas mėgsta neva tikras siaubo istorijas tai manau susidomės šituo originaliu reportažo stiliaus siaubiaku. 8/10

P.s.:Kažkaip apsidžiaugiau, kad nemačiau to Lietuviško tv siaubo šou kur Merūnas nueina į pilį ir kažką girdi. ;(

Filmas gabalais voliojasi youtube. Reikia parašyti "Noroi", bet aš tai prieš tokias nesamones. Treileris štai čia

4 comments:

Anonymous said...

Patiko visai jau kažkur nuo vidurio. Kaip japoniškos siaubo knygos kažkaip nuteikia.

Anonymous said...

Filmas gabalais voliojasi youtube. Reikia parašyti "Noroi", bet aš tai prieš tokias nesamones (KIRAS SOCIALLY CORRECT versus KIRAS POLITICALLY CORRECT)emule

Unknown said...

Tai kokybės skirtumas ASILE

-kiras- said...

ble čia aš buvau bet mergyčkos accountas lololollo