☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2007/06/10

XTRO


Keistas šitas filmas: kažkoks klounas, šlykštūs ateiviai, telekinezinėmis galiomis valdomi žaislai, įkyri kaimynka plaktuku traiškanti gyvates ;) ... visokių keistenybių čia yra. Nuotaika irgi įvairi, tai biški juokinga tai jau visai rimta, tai drama, tai jau kažkoks sci-fi...
Mano ir paties nuotaika bežiūrint dažnai kito, buvo tai įdomu, tai nelabai, bet pabaigoje, kai viską galvoj sukračiau - įspūdis neblogas. Yra čia ir daug prie ko prikibti ir ką pagirti. Filmas senas - 1982, tą reik žinoti prieš žiūrint. Yra gan atvirų sekso scenų, truputis goro, daug fantastikos. Šiaip tai nepasirodė filmas labai jau kažkoks įšskirtinis. Tiesiog kiek keistas, tad nelabai ir turiu ką čia pasakyti. Ką tikrai norėčiau pabrėžti, tai tą, kad vaidyba man labai patiko. Kažkokia realistiška pasirodė, kas ne taip jau ir dažnai pasitaiko tokiuose filmuose.

P.s.:
O už patį filmą tai dar keiščiau pasirodė, kad veikėjai kartkarčiais nei iš šio nei iš to prabyla vokiškai. Kas čia? Su failu kažkas? :) Labai įdomus reiškinys, ir regis jau man antrą kartą taip papuola... :/

3 comments:

Anonymous said...

O tas žmogaus veidas poster'į turi matytis iš to monstro galvos? :D

-kiras- said...

lol kur ten burnoj? :D
Nu nežinau, man teko pasistengt, kad ten veidą išžiūrėt

Anonymous said...

Na joa, burnoje, kai pamačiau poster'į iškarto man ten dėmesys krito. Kodėl ten ta galva matosi, ar bent jau labai panašu į žmogaus galvą.