☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2007/06/08

CAMP BLOOD













Pagal tai ką buvau trumpai paskaitęs apie šitą filmą tai tikėjausi išvysti visišką tragedija :) Na praktiškai taip ir buvo. Tačiau reikalas tame, kad man patiko. Man patinka kartais tokie filmai-šiukšlės ir CAMP BLOOD man pasirodė visai prikolnas :) Akivaizdu, kad biudžetas buvo minimalus. Tikrai visiškai absurdiškai, mėgėjiškai viskas padaryta, vaidyba vietomis net iš koto verčia, bet aš visai neblogai praleidau laiką su šitu filmu. Prisijuokiau nemažai :) Tokie filmai vadinami "So bad, - it's good". Šito filmo tragedija tame, kad jį bandyta padaryti rimtai, reikėjo daryti komediją tai būtų tikrai jėga. Na bet ir dabar tokia savotiška komedija gavosi :) Visgi retkarčiais, jei prisitaikai prie šito filmo nuotaikos tai kartais šmėkšteli jog visai normalus jis :D Bet tas klounas, tie žviegimai, pasikartojantys aktoriai, siužeto subtilybės... Na nežinau. Man tai labai patiko :) Bet čia tik tiem, ką visoks šūdas žavi, nes kaip rimtas filmas - jis vertas mažiau nei nulio.

Išmokau daryti screen'us todėl padariau keletą. Manau dažniau taip darysiu su retesniais filmais, kaip šis. Ir naudos iš mano šito blog'o daugiau bus ir šiaip gal įdomiau.

No comments: