☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2006/06/29

SLEEPLESS Non ho sonno (2001)


Prisipazinsiu, tai pirmasis kultiniu vadinamo rezisieriaus Dario Argento filmas, kuri man teko matyti. Jis gan naujas, kiek teko pasidometi kiti jo darbai daug senesni. Gal ir geresni... (?)
Vietoj laukto siaubo filmo gavau gan bukoka detektyva su gan vaikiska pabaiga. Esu shaliskas vien del to, kad man niekada nepatiko detektyvai, kur turi dvi valandas nuobodziauti vien tik tam, kad poto suzinoti supainiota ir netiketa pabaiga. Niekada nemegau nei detektyviniu knygu, nei filmu , serialu etc. nei sherloko holmso personazu nesizavejau. Todel Sis filmas man taipogi ne itin patiko. Darau prielaida, kad gal per mazai zinau, visgi butinai reiks suteikt shansa ir seniem Argento darbams, nes siaubo megejai paprastai jau sutaria del to kas TIKRAI gerai :) Taciau ir cia buvo achujenu vietu, kurios tikrai pritrauke mane prie ekrano- tai zhudimo scenos. Pirmos filmo 15 minuciu isvis zadejo labai daug! (mesk aki i nuotrauka , kuria idejau :)) Galvojau "va cia tai bus". Deja kai viskas virto detektyvu, teko biski nusivilti. Filmas galetu but perpus trumpesnis ir tureti daugiau veiksmo, jei noretu pretenduot i gera pramoga, nes kad siulytu paausti gilia minti - irgi nepastebejau.
visgi manau, kad tiem kam patinka detektyvai maisyti su siaubu tai tikrai aukso perliukas.
Na o man labiau patinka kiti dalykai ;) skonio reikalas matyt irgi.

2 comments:

Anonymous said...

Tikrai ne geriausias Argento filmas,vis dėlto senatvė daro savo :). Šių laikų giallo, nėra toks geras, kaip savo geriausiais laikas.
Iš Argento pažiūrėk "Deep red" ir "Suspiria", jei šitie nepatiks, tai neverta toliau lysti į jo kurybą :)

-kiras- said...

nu reiks paziuret prie progos jei sakai!