☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2006/10/08

SUSPIRIA



SUSPIRIA - antras kultiniu vadinamo rezisieriaus Dario Argento darbas su kuriuo man teko susipazinti. Sako - vienas geriausiu. Na kaip 1977-iesiems, manau nueita tikrai toli. Nors tiesa pasakius, nelikau kazkoks LABAI suzavetas, (visgi esu islepes nuo didelio pasirinkimo siais laikais ;) taciau filmas neblogas! Kaikurios scenos tikrai gniauiza kvapa, o auku akyse sustinges toks siaubas, kad darosi kraupu! be to tema irgi ne tradicine - raganavimas. Neissigaskit, cia nebus seniu raganu skraidanciu ant sluotu, kaip pasakose. Cia viskas rimta, persmelkta mistika, nerima keliancia muzika ir tamsiomis spalvomis. (Kazkodel i spalvas labai atkreipiau demesi, idomiai suzaista su zaliu, raudonu, melynu apsvietimu...). Ka filmui galeciau prikisti tai kai kurias scenas, kurios kiek ishtestos, jei iskirpti is filmo kokiu 15 minuciu, manau butu idealu. Na bet cia irgi kaltas gal tas faktas kad ziurejau SUSPIRIA baisiai pagiringas :D Anyway, vieta su spigliuota viela is kurios idejau nuotraukyte - zhudanti!!!! Pure horror!!! Net kvapa ateme.
Na ir nors Dario Argento dar tikrai nera mano megstamiausias rezisierius, SUSPIRIA tikrai daug geresnis filmas uz mano anksciau aprasyta naujesni jo darba, kuri man teko pamatyti - SLEEPLESS. Kietas siaubekas su tamsia atmosfera, bet galbut tiesiog ne visai mano arkliukas.
Nuoroda atsisiuntimui per emule:
ed2k://|file|1977%20-%20suspiria.avi|681507526|91175252489905B2F5A07C50CD865356|h=Q7Q7R3QVNG5YR4VPLUHOHAR6XAQPYMF3|/

3 comments:

Anonymous said...

turbūt su italų horror pradėjai susipažint nuo fulci, tai gal dėlto taip ir nestebina. Šitą žiūrėjau, kai fulci dar nebuvau matęs, tai pakankamai pritrenktas buvau nuo tos atmosferos, muzikos ir žudymo išradingumo. Na Argento jau toks stilius. o tos spalvos tai perimtos iš Mario Bavos filmų, jo 1960-70 m. filmai tuom pasižymi, priedo Argento jo mokinys.

-kiras- said...

Na si ir atsisiunciau nes tu rekomendavai :)
Dar ta DEEP RED reiks prachekint kada

Anonymous said...

a, gal ir rekomendavau. Deep red vertas paziūrėt, klasika vis tik. Ir dar Inferno geras, išiskiriantis iš kitų Argento filmų. Visa likusi kūryba tikrai prastesnė už šituos 3 filmus.