☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2009/11/19

MADHOUSE

Pradžioje šis 2004-ų filmas šiek tiek patrenkia amerikonišku mėšlu, tačiau vėliau visai užkabina. Ekrane dar pasirodo ir mano mylimas Lancas Henriksenas, kas labai taiso reikalus ir nors tas amerikoniško šūdo kvapelis laiks nuo laiko prasiveržia, ypač drauge su kai kuriais garso ir vaizdo efektais, tačiau turiu pripažinti, kad tikėjausi prastesnio filmo. Visai maloniai žiūrėjosi jis man, beveik visą laik buvau įsitraukęs ir susidomėjęs. Pora epizodų buvo tikrai geruliai. Vis dėl to pabaiga man buvo itin nuvilianti ir labai jau tikėta, šiuolaikinei holivudo produkcijai, tad įspūdis liko vidutiniškas. Tiesą sakant pusę filmo meldžiausi, kad tik čia viskas nebūtų taip, kaip aš manau, o kai gale suvokiau, kad taip ir yra, pasijutau kaip skuduru per veidą gavęs :) Na, bet vistiek. Jaunas, perspektyvus daktarėlis atvyksta į kažkokį paslaptingą durnyną, kur dedasi keisti dalykėliai. Jame yra toks tamsus, apmusijęs rūsys, kur laikomi visiški psychai. Daktarėlį ten laiks nuo laiko patraukia, o dar jį traukia graži kolegė ir tarp jų mezgasi romanas. Kažkas šitoj ligoninėj pradeda žudynes, o pagrindinis herojus būdamas dideliu geriečiu aišku imasi daryti tvarką. Kaip jau sakiau, tikrai nėra blogas filmas, toli gražu ne toks, kurį galima įvardint, kaip "šūdas", tačiau kaip tik toks "visai nieko", kokio ir buvo galima tikėtis jau vien iš opening creditsų. 6/10

No comments: