☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2009/11/20

HEADHUNTER

Nesugalvoju daug filmų apie afrikietiškus demonus, o čia vienas jų, tad vien jau tema gan įdomi. 1989-ų filmas, nelabai žinomas, mažo biudžeto, tačiau mano lūkeščius tai tikrai pranoko. Būna daug labiau pervertinto šūdo panašioje terpėje, o šitas mano galva visai šaunus ir gaila, kad mažokai dėmesio susilaukia. Siužetas tai ganėtinai cheesy, tipo afrikos demonas atlėkęs į niu jorką kapoja random žmonėm galvas, po to imasi kapot galvas tiems, kurie juo susidomi. Kai kurių scenų ir pastatymas cheesy, tačiau vietomis buvau ir labai maloniai nustebintas - vaidyba kartkartėm pasirodė labai jėgova ir šiaip tokių smagių horror dalykėlių pasitaikė. Visumoj toks gan vidutiniškas siaubiakas/detektyvas, bet kažkuo jis mane patraukė. Turi tokį raw horror feelingą, kurį pajaus užkietėję horroro mylėtojai ir supras apie ką aš ;) 7/10
IMDB

No comments: