☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2009/11/20

THE INVISIBLE MAN

Praeitą žiemą teko atlikti pedagoginę praktiką ir padirbėti etikos mokytoju. Per vieną pamoką devintokams kažkaip išlindo kalba apie filmus ir vienas mokinys paklausė manęs ar esu matęs filmą "Aš esu legenda". Kažkaip aš pasiteiravau ar čia senas, ar naujas filmas, o jis man atsakė "o tai čia jau senas... praeitų metų". Tuomet aš pasakiau, kad man seni filmai tai iki '60-ų ar panašiai ir susilaukiau audringo, nuoširdaus visos klasės juoko gūsio :) Taigi dabar apie filmą, kuris iš tiesų yra senas, 1933-ųjų "Nematomas žmogus". Be to, kad tai ir šiaip kietas išmislas ir visai kietai padarytas, turiu pasakyt, kad aš apakęs, kaip tuo metu padaryti nematomo žmogaus efektai. Po galais, jis atrodo realiau, nei šiuolaikinis kompiuterinis hollow man'as Kevinas Kiauliena! Nežinau kaip tai buvo pasiekta (reiks pasiskaityt), tačiau vizualiai šis nespalvotas kinas nuostabus. Gilus old-skūlas išties nėra mano tema, bet labai gera laiks nuo laiko atsigaivinti tokiais filmais, kurie sujungus fantastiką ir savo laikmetį taip pat įgyją tam tikrą, labai savotišką skonį, kuris įkvėpė daugelį mūsų mėgstamų šių dienų kūrėjų. The Invisible man - šmaikšti siaubo/fantastikos kino klasika, verta dėmesio ne vien dėl stulbinančios, ypač savo laikui, vizualinės pusės, bet ir apskritai įdomios progos pažvelgti, kaip pasikeitė požiūris į išmislą per, jau beveik, šimtmetį. Gud staf. 8/10 Šį kartą, vietoj treilerio, fainas James'o nintendo nerdo video reviu:

2 comments:

getsbis said...

pedagogika :) nežinojau, nenumaniau net nieko panašaus. rimtai?

-kiras- said...

nu rimtai, o kas čia stebuklingo :)