☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2007/03/14

EATEN ALIVE


Susiviliojau paziureti man kultinio filmo "Texas chain saw massacre" (1974) rezisieriaus Tobe Hooper'io taipogi sena darbeli (1976) "Eaten alive". Pavadinimas kietas, labai suviliojo. Deja pats filmas tai ne toks ir geras. Toks sakyciau, vidutiniskas. Savaime suprantama, kad tokiam old-school'ui reikia daryti tam tikras nuolaidas del techniniu trukumu, - to as jam neprikishinesiu, bet siaip tai filmas pasirode galbut kiek nuobodokas. Filmo kreive butu tokia: idomu-nelabai-idomu. Pradzioje idomu, nes daug tikejaus, viduryje tikrai ne karta nusiziovavau, o galas tai tikrai neblogas. Visgi iprasta, kad kai gale jau ten kulminacija ir buna daug veiksmo, kraujo ir riksmu tai iskart ima dziugaut mano siaubekus megstanti sirdele; pastatau ausis ir sutelkiu demesi.
Norom nenorom lyginu si filma su TCM. Ner ka ir sakyt, - sis daug prastesnis. Bet galima izvelgti siokiu tokiu panasumu. Panasiai burbantis panoseje veikejai beprociai, panasus stilius. Tos kelios vietos kur bega klykianti mergina, o ja vejasi beprotis su dalgiu. Taipogi panashus old-school'inis noizas, kuri kaip sako titruose filmui pritaike pats rezisierius. Visgi iki TCM sitam filmui toli. Na, o kas man tikrai patiko tai daug graziu pusnuogiu merginu :) Kazkaip senuose filmuose fainu papuku daug daugiau rodydavo :)
Istorija ne per daug ipatinga, po nosimi murmantis senas pusprotis turi savo viesbutuka, o salia jo - baseina su milzinisku krokodilu. Kai pas ji apsilanko klientai, jis dudoa jiem galvon su dalgiu ir atiduoda grobi savo mylimam augintiniui. tiesa sakant tai viskas. Visa kita - smulkmenos.
Jei galite atleisti senovinio montazo ir panasiai trukumus, - gali ir patikti, bet man tai prisipazinsiu - nieko ipatingo.

P.S.:pataisiau klaida. Sis filmas yra 1976, o ne 1979 kaip pirma buvau parases. Soriukas.

3 comments:

Anonymous said...

Va va, aš taip pat apibūdinčiau. Bet patiko man tas psichopatas:-)

-kiras- said...

Ai nezinau, man tai ikyrus tie burbesiai :)

Anonymous said...

kiras tu kitoks