☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2009/07/22

THE OMEGA MAN

'71-ųjų post apokaliptinis The Omega Man, kaip supratau yra filmas įkvėpęs nesenai pasirodžiusį I am Legend, kuris praėjus kiek laiko po peržiūros trenkia mėšlu, kaip reikiant. The Omega Man vizija daug geresnė ir panaši tik pradžioje - vyrukas likęs vienas pasaulyje bastosi gatvėmis ir ieško pramogų, bei stengiasi išgyventi. Naktimis jis taipogi turi slėptis, tik čia gatvėse bėgioja ne apgailėtinai atrodantys zombiai, o mutantai žmonės, kurie dabar įsitikinę, kad dėl visko kaltas mokslas ir sukurę naują religiją, kuri siekia grįžti prie primityvaus gyvenimo - kai dar nebuvo jokių "naikinančių" išradimų. Išgyvenęs "normalusis" jiems aišku nepatinka, todėl jie neišvengiamai konfliktuoja. Filmas tikrai labai įdomus, o kaip savo metui - ir labai gerai atrodantis. Ir nors kaip jau daugkart sakyta - idėja ne nauja, Omega man tikrai šio žanro klasika ir išskirtinis filmas apie paskutines žemės dienas. Naująjai versijai - I Am legend iki originalo toloka, ir pamačius originalą, I am legend'ą norisi nuleisti į užmaršties tualetą. Tiesa, imdb matau, kad ir šis filmas yra dar senesio filmo - Last man on earth versija... Gal šiuo atveju tuomet nereikia būti labai griežtam tiems perstatymams :) 8/10

2 comments:

gotu said...

Skaiciau I am legend knyga 1954uju ir is tavo aprasymo atrodo, kad sitas filmas labiau i knygos plota uznesa, nei naujasis I am legend moviekas.

MaikUniversum said...

kažkada buvau parsisiuntęs tą omega man, tai prasukau prasukau... dar tada nesupratau tokių "senų filmų" esmės. O dabar ruošiuos dar sykį parsisiųst ir pažiūrėt jau normaliai :)