☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2008/07/07

EL LABERINTO DEL FAUNO


Ilgai NEnorėjau žiūrėti šito filmo, nes nemėgstu fantasy žanro nors tu ką ir treileris nepatiko. Ilgai buvau įkalbinėjamas ir vis dėl to pažiūrėjau, bet tik įsitikinau, kad man tikrai nepatinka. Režisierius - Guljermo Del Toro statė Blade 2, kuris man visai patiko tai galvojau bus neblogai, o imdb irgi labai aukštas įvertinimas, na bet man nepatiko vistiek. Aišku įdomiai sugalvota tas karinės - romantinės istorijos pasakojimas su fantasy stebuklų šalies pramanais ir suprantu, kad tiems, kas labai vertina visokius "Žiedų Valdovus" čia yra aukso vertės reikalas, bet man buvo tiesiog eilinis nuotikių filmas, kurį pasižiūrėti galima, bet nepamatęs tikrai nebūčiau apsišikęs. Vienintelė vieta už kurią tikrai didelis pliusas tai "nosytės sulaužimo" scena, kur karininkas mirtinai / brutaliai sudaužo niekuo dėto žmogelio veiduką. Va ten tai smarki vieta, nesitikėjau ir net šokiravo :) Bet šiaip man "Pano Labirintas" - nieko stebuklingo, nors aišku gražiai padarytas.

3 comments:

Anonymous said...

...kas labai vertina visokius "Žiedų Valdovus" čia yra aukso vertės reikalas...

abejoju, ar tie Žiedų valdovo fanai, labai jau vertins Fauną :)Asmeniškai tik pirmą Žiedų valdovo dalį per vargus sužiūrėjau, na o Faunas buvo paprasčiausiai super :). Turbūt tau msg iš aukščiau neatėjo bežiūrint tą filmą :)))))

-kiras- said...

Jo, aišku visada stipriai priklauso ir nuo nuotaikos įspūdis...
O dėl Žiedų Valdovo tai man tas pats - kančia buvo jį žiūrėt, o parašiau taip dėl to, kad turiu draugą, kuris didelis fanas ir kai jis išgirdo, kad Pano Labirintas man - nieko įpatingo tai labai pasipiktinęs buvo ;)

human garbage said...

Pritariu Slasher, kažkaip ,,Žiedų Valdovas" ir šitas filmas čia nelabai prie ko:)Turbūt reik vaikystėj būt prisiskaičius Haufo ar Hofmano (na šitas gal jau nelabai vaikystėj),kad galėtum jį lyginti su vokiečių romantikų ,,siaubais", o ne su J.R.R.Talkieno kūryba, o ypač holivudine jos ekranizacija. Gaila, kad tau nepatiko;)