☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2014/01/03

JAWS

900-asis postas, jei su matematika man viskas gerai, tai liko šimtas ir turėsim štūką siaubiakų recenzijų, Lietuvių kalba, vienoje vietoje! :)

Po Beždžionių Planetos, susimasčiau: kokios dar klasikos vengiu be jokio reikalo ar dėl kvailų išankstinių nuostatų? Ir prisiminiau "Nasrus", legendinį Spylbergo filmą apie ryklius, įbauginusį daugybę žmonių ir kuriam laikui atbaidžiusį juos nuo vasaros maudynių. Spylbergo nemėgstu, nors Eilinis Rajanas man patinka, bet čia kita tema. Turbūt gerai, kad jubiliejinis postas gaunasi kaip kąsnelis klasikos ir kaži ar daug tokių dinozaurų kaip aš, kurie dar bus nematę šito filmo...

Klasika, pionierius - puiku, bet žiūrint nešališkai - šiek tiek prailgo man Nasrai. Gerą pusvalandį nukirpčiau, būtų ne taip nuobodu. Nuotykis jūroje įdomus, žmonių valgymo scenos išties ne itin malonios, bet turbūt jau per daug prišnekėta apie šitą filmą, kad jis padarytų kažkokį šviežią įspūdį. Man tai gana vidutiniškas seansas. Nesakysiu, kad su Nasrais kažkas labai negerai, bet aš didelis fanas nebūsiu. Tiesiog gal ne mano dalykas. O šiaip krūtai padarytas ryklys, ikoninė theme muzika, gana realistiška medžioklė ir dar taikliau parodytas žmonių neatsakingumas, galimybės užsidirbti pinigėlį, akivaizdoje.

7/10

1 comment:

Unknown said...

noreciau parekomenduot Taeter City. Jei patiko Adam Chaplin - turetu patikt ir sitas geris.