☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2014/01/07

CARRIE (2013)

Kerės koncepcija man visada patiko, kažkada skaičiau Kingo knygą, o senoji '76-ų versija irgi buvo super filmukas. Vėliau regis buvo tęsinys ir dar vienas remeikas, kurio matyti neteko, tačiau ką tik praėjusiais metais, dideliuose ekranuose pasirodė nauja Kerės versija. Iš remeikų kažkaip priimta žvengti ir dažnai pirma natūrali reakcija būna skeptiška išankstinė nuomonė, bet šiuo atveju turėjau pripažinti, kad šita istorija jau gal ir verta sąžiningo "perkratymo", aišku su viltimi, kad tas "perkratymas" ir bus nuoširdus, o ne dar vienas šūdinas, holivudinis izdivonas.

Pirmasis treileris daug gero nežadėjo, Chloe vietoj nepamirštamos Sissy Spacek, žemo dažnio bumbsėjimai, rudos spalvos dažus primenantis kraujas. Tikrai buvo sunku nuspėti ar tai bus geras perstatymas ar ne. Po to sekė smagus reklaminis pokštas kavinėje, kas dar sužadino šiek tiek entuziazmo. Filmas kaip tik dabar eina mūsų kino teatruose, bet aš neslėpsiu fakto, kad šį kart pataupiau ir seansą apturėjau namų sąlygomis. Įspūdžiai tikrai neblogi.

Pradžioje viskas ima kliūti, aktoriai atrodo netinkami, vaidyba perspausta, dušo scena per daug dramatizuota ir t.t. Vėliau imu galvoti, kad gal ne taip jau čia ir toli nuo originalios istorijos. Kiek menu knygoje viskas buvo taip pat smarkiai paspausta, gal net daugiau, taigi pamažėle atsipalaiduoju ir filmas ima mane kontroliuoti. Taip nelengva papasakoti visiems žinomą istoriją dar kartą, užkariaujant dėmesį ir prikaustant jausmus, tad šia prasme kūrėjams teko sunkus uždavinys ir aš gyvas įrodymas to, kad jiems pasisekė. Net ir žinodamas kas bus, aš sugebėjau įsijausti, įsitempti, drauge išgyventi ir galiausiai mėgautis.

Istorija atpasakota tikrai tiksliai ir visi jausmai perteikti gana taikliai, bei paveikiai. Buvo prastesnių vietų, kurias iki tobulybės būtų reikėję pakeisti, tarkime aš norėjau, kad išleistuvių kulminacijos scena būtų trukus keliomis minutėmis ilgiau, būtų kiek žiauresnė ir detalesnė. Gal paskutines dešimt sekundžių išvis reikėtų išmesti, o pabaigos titrų garso takelį pakeisti tyla, bet čia tik tokie mažyčiai ir gana asmeniniai priekabiai. Bendras vaizdas labai geras ir džiaugiuosi sakydamas, kad Kerės remeikas iš esmės yra neblogas. Jei kažkas slapčia traukia, bet dar jaučiate skeptiko dvejonę, aš rekomenduoju surizikuot. Man nuoširdžiai patiko.

8/10

1 comment:

Anonymous said...

Va šis tai smagus. Juoko dozė!