☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2011/01/31

BLACK SWAN

Įveikiau snobą savyje ir prisiverčiau pažiūrėt gana didelį šurmulį sukėlusį naują filmą Juodoji gulbė, kuriame aptikau ir nemažai siaubo priemaišų. Pastaruoju metu dažnokai nuvildavo smarkiai visų liaupsinti ir gausiai apdovanoti garsūs filmai. Mano akimis, tokie "geriausi metų filmai", kaip No country for old men, Hurt Locker ar Inception tėra gana vidutiniški šūdeliai, tad, nors ir žinau, kad tai blogai, dabar apie kiekvieną naują ir plačiai liaupsinamą filmą iškart mastau kažką neigiamo.
Visgi šiuokart įspūdžiai išties geresni nei tikėjausi, gal gi dėl to, kad nesitikėjau nieko? Gana tamsi istorija apie pusprotę baleriną, kuri per daug rimtai įsigyvena į savo naują vaidmenį. Gražu, įtempta, tamsu, tikrai daug gerų žodžių galima rasti šiam filmui, bet manau, kad jų aplink ir taip apstu, tad aš labai trumpai. Vėl gi nieko nuostabaus ir tikrai ne geriausias metų filmas, tačiau man nuoširdžiai patiko, griežtas, stilingas, toksai... savo vietoje. Komplikuotos ir sau griežtos moters paveikslas klasikinės/kamerinės kultūros aplinkoje kažkuo priminė man La Pianiste, kurį beje smarkiai rekomenduoju. 7/10

1 comment:

Edgaras said...

va čia pilnai sutinku, man irgi toks neypatingas pasirodė tas Black Swan. Bent jau Inception labiau patiko :D