☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2009/08/26

DELICATESSEN

Šį imdb aukštai įvertintą Prancūzų filmą radau post-apokaliptinių filmų glėbyje. Noriu tik trumpai parašyti, kad tos post-apokalipsės šitam filme yra vos kruopelytė, o iš tiesų šitas filmas visai ne apie tai. Sakyčiau čia panašiau į post-apokaliptinę Ameliją iš Monmartro, o anas tiesą sakant man nebuvo labai nuostabus filmas. Čia irgi panaši situacija. Tikėjausi bent kažkokios juodosios komedijos, neįprastame kontekste... Na tas čia žinoma ir buvo, absurdo vietos tikrai geros, pasijuokti irgi buvo iš ko. Ir apskritai šitas filmas yra geras, gerai padarytas, bet jis tiesiog - ne man. Man jis ganėtinai sunkiai žiūrėjosi, vietomis neblogai erzino ir apskritai jaučiausi taip, kad pusė filmo laiko švaisto manąjį vėjais. Tos gerulės vietos kai teko pasijuokti žinoma gelbsti reikalą, bet jei ieškai post-apokaliptinių filmų, šito siūlyčiau pavengti. Nors ir šauniai užmanytas ir puikiai padarytas ir tikrai nelabai norisi man jį peikti, bet man čia yra Amelija, kuri labiau kvepia pravda, šmc ir menininkais, negu lauktaja pasaulio pabaiga. Neskanu.

1 comment:

Eikantas said...

dar Bronson, tas naujas filmas apie kalinį, irgi Amelija labai ir toks prie meno. ir dar Pravdos (prieš?)paskutiniam nr. net 1 psl pažymėtas prie visų labai fainų dalykų. :(

;)