☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2009/03/31

SALO: The 120 DAYS OF SODOM

Dar vienas žymus/liūdnai pagarsėjęs (yra toks parankus angliškas žodis - infamous) filmas kino istorijoje, tarp "sunkesniųjų" 1975-ųjų Italų Salo: 120 Sodomos dienų. Jau daug buvau girdėjęs apie šitą filmą ir skaitęs šį bei tą, tad manęs pernelyg nepribloškė, tačiau seansas vistiek nemalonus ir po jo jaučiuosi purvinas. Man buvo daugiau kažkaip šlykščiai pošla nei shocking. Iš tikro ir savo nuotaika ir turiniu filmas man labai priminė kažkada skaitytas De Sado knygas. Labai giminingas dalykas "Filosofijai buduare". Kas užklįsta į šitą mano puslapiuką, turbūt daugiau-mažiau žino kas čia per filmas, tad tik trumpai pasakysiu, kad jis pasakoja apie fašistų ištvirkavimo stovyklą, kurioje jie apsigyvena su būreliu "laimingų" atrinktųjų ir ten kasdien visaip aukština bei stimuliuoja savo gyvulišką pradą / "aną galą". Taigi eilinį kart pasibjaurėti žmonėmis labai tinkamas filmas, įsivaizduoju, kokią reakciją turėjo sukelti savo laiku. Be to - neužmirštami neigiamų herojų snukučiai :)

5 comments:

septyni said...

labai jau paprastai tu čia. su pasoliniu reiktų atsargiau. :)

Anonymous said...

Žiūrėjau. Savotiškas toks, bet visai įdomus žiūralas.

neocermus said...

Kažkada aš jį buvau parsisiuntęs, bet taip ir neteko jo peržiūrėti.

Anonymous said...

as galiu pasakyti, kad cia neziuralas. moralas turetu buti toks: kad dauguma tu kurie kazkada buvo "likimo nuskriausti" ima elgtis su kitais, taip kaip su jais buvo elgiamasi. isties is pirmo zvilgsnio, banalu, bet...jie dar pasinaudoja palankia politine situacija ir ima pramogauti brutaliai "poslai" , ir tai jiems leidzia aplinkybes ...ir ten pakankamai gerai papasakojama kodel jie taip elgiasi... o po to dar uzmaskuojama viskas "filosofija", surandamas tam pateisinimas... kiek mes galime sau leisti? circle of manias, circle of shit, circle of blood...

human garbage said...

Siūlau "Porcile" arba "Teorema" pažiūrėti. Bent jau mane šitie Pasolini filmai paveikė labiau nei "Salo". O šiaip, jo, atsargiau su juo reiktų:)

,,I killed my father, I ate human flesh, and I quiver with joy".