☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2009/01/22

SAW 5

Kultinis detektyvinis trileris "Pjūklas" tęsiasi kiekvieną helouvyną išleidžiant po naują seriją. Štai jau net penktoji dalis, o vis dar susilaukia didžiulio dėmesio. Kūrėjai atrado aukso gyslą - kelią iki žiūrovų, mažai nusituokiančių siaubo filmuose, bet kartą į metus pasiryžusių sumokėti už seansą, kuriam, kaip jie mano, vargu kas prilygsta. Na ir kūrėjai stengiasi, daro ir jiems vis dar pavyksta iš tos pačios istorijos išsunkti ne mažiau kokybišką tęsinį, nei praeiti. Susižiūrėjo gan įdomiai ir žiovauti tikrai neteko, deja aš nesu iš didelių filmo fanų, todėl kalbos, kad istorija vis gerėja ją vis labiau užpinant sukelia man šypseną. Pirma dalis be abejonės buvo ir yra geriausia ir stipriausia. Tęsiniai yra tęsiniai. Retam tęsiniui pavyksta perspjaut originalą ir pjūklas ne išimtis. Tiems kam labai įdomu sužinoti dar daugiau apie rūstaus baudžiančio senelio Jigsaw istoriją, šita dalis patiks ne mažiau už praėjusias, o šiaip be gero detektyvinio/siaubo trilerio, jokio stebuklo čia nėra.
Visgi peržvelgus visas penkias dalis kaip serialą, šita man gal labaiau patiko už ketvirtąją, tačiau kartojuosi - nė viena jų nė perpus neprilygsta originalui. Ir nors jau tikrai banalu taip sakyti - aš investuočiau į kokią naują idėja, kol Pjūklas dar nepavirto (o gal jau pavirto?) meksikietiška muilo opera.
Teaseris yra čia http://www.youtube.com/watch?v=oJuOCO06_Lk

2 comments:

BESMEGENIS said...

Nax. O man antra dalis geriausia kažkodėl, turbūt todėl nes pirmą pamačiau. Šiaip juokinga kai pamatai žmones sakančius jog Pjūklas yra žiaurumo viršūnė ;D

Anonymous said...

Tokie žmonės nematė Dnepropetrovsko maniakų susukto filmo :D