☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2009/01/28

CENTIPEDE HORROR

1984-ų Honk Kongo siaubo filmas su vabalais. Na, pasirodo man old skūlinis HK horroro stilius ne itin priimtinas, filmas man buvo nuobodokas ir sunku buvo visą pažiūrėti, bet dabar džiaugiuosi, kad neišjungiau ir iki galo pamačiau. Šiaip man gan šlykštu visokie vabalai, šimtakojai, bet net nepaisant to buvo sunku įsijausti. Na, bet čia mano problemos gal, o ne filmo. Aš būčiau įdėjęs daug daugiau vabalų, nes kai jie pasirodo tai tikrai zjbs. Neiškęščiau tokių scenų, kaip aktoriai kur tarp tų daugybės vabalų jie voliojasi, vemia jais ir panašiai. Už tai respektas. Bet šiaip pasikartosiu - daugiau vabalų - mažiau plepalų! Seni HK siaubekai turi savotišką "sūrio" skonį (+ dar visokie fantasy pasproginėjimai) - jei jis patrauklus, ar jūsų netrikdo, tuomet puiku, bet bent jau man priprasti prie jo sunkoka. Tikrai ne pats įdomiausias filmas, bet varyt čia dabar ant jo kažkaip irgi nekyla. Taip kad - skonio ir nuotaikos reikalas!!!

1 comment:

Anonymous said...

Please !
Could you send me the links for download for "CENTIPEDE HORROR"

bob_dylan@inbox.ru

Thanks a lot !!!!!!!!