☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2008/11/10

The HAPPENING

Amerikietiškas šių metų filmas, dar nesenai rodytas ir mūsų kino teatruose. Teko girdėti porą nelabai gerų atsiliepimų, todėl šiek tiek uždelsiau šią peržiūrią, bet treileris visgi intrigavo, smalsumas nugalėjo ir labai džiaugiuosi, nes man tikrai patiko. Nėra labai superinis filmas, bet 8/10 manau duočiau! Brangūs (ir tarkime dėl to kokybiški) apokalipitiniai filmai tikrai nesimėto bet kur, tad atsiradus progai išvysti dar vieną grėsmės visai žmonijai viziją beabejo sukyla smalsumas. The Happening gali nuvilti tuos, kurie laukia didžiulių sprogimų, griūvančių miestų ir panašių masinių scenų. Happening - daugiau tykus filmas, išsisukęs be didesnių išlaidų spec. efektams šiuo atžvilgiu gal palygintinas su Melo Gibsono "Signs", kur įtampa irgi buvo sukelta paprastomis, bet veiksmingomis priemonėmis. Kaip ir "Signs" čia irgi buvo pora "tuparylnų" vietų, kurių gal derėjo ir išvengti filmo labui, tačiau bendrai - šitas man labiau patiko.
Mano galva jis gan originalus, ko šiek tiek trūksta naujiem amerikonų filmams. Aš jį matau kaip kažką tokio, kuo buvo tokie filmai seniau. Apie ką gali pasakyti "o vat čia tai gal ir ne stebuklas, bet turi kažką SAVO" kaip kokie filmai pagal S. Kingą ar panašiai. Na nežinau, aš čia tik taip svaičioju. Gal čia tas atvejis kaip su THE PLAGUE, kuris man atrodė superinis, o kitiem visai nuobodus ir vos vidutiniškas. Manau va čia ir bus tinkamiausias palyginimas kokį galiu sugalvot. Ne itin pompastiškas, bet visai šiurpokas, kraupokas tačiau kažkaip ir mielas filmas, kurį aš tikrai rekomenduočiau pasižiūrėt, bet gal kitiem ir nebus taip įdomu ir smagu. Kad į kiną nėjau nesigailiu, bet per teliką pasižiūrėt tikrai ganėtinai ispūdinga ir patrauklu.

No comments: