☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2008/03/01

GRINDHOUSE TRAILER CLASSICS


Šis postas gan keistokas, bet jaučiu, kad reikalingas. Keistokas dėl to, kad šitą medžiagą sunku pavadinti filmu, nes tai tik dvi valandos rinktinių treilerių... Kita vertus yra pridėtas ir ~17-os minučių dokumentinis filmukas apie "graindhauzus", kurį veda Emily Booth, kurią bent jau aš pažįstu iš filmų Evil Aliens bei Cradle of fear. Reikalingas, dėl to, kad šis materialas man pasirodė labai įdomus ir "entertaininantis". Nors dauguma treilerių jau matyti iš ankščiau, vistik labai džiaugiuos šiuo dvd-ripu. Jei būčiau rimtesnis kolekcionierius, norėčiau ir tikro dvd. Kitas gali paklausti, kam toks dalykas reikalingas: 55-ių senovinių b-klasės, exploitationų treilerių kompiliacija... Na aš atsakyčiau, kad visgi į naudą kartais yra kažkokie susisteminimai ir susumavimai. O kadangi šie choice-cuts'ai labai prie mano trash-kiną milinčios širidies, todėl esu užtikrintas, kad dar ne kartą žiūrėsiu šį rinkinį, tiek su draugais prie alaus, tiek gal ir pats užsimanęs dar kada... anyway, kaip parašyta cinamegeddone - must have dalykas.
Pasilieku teisę editinti šitą postą kai kils naujų minčių.

No comments: