☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2008/02/20

TROMA'S WAR

Dar vienas nelabai prasmingas gaivalas iš TROMA kompanijos.
Nors šiaip aš mėgstu tokius dalykus, ir pradžioje atrodė visai jėga, bet šitą man buvo kažkodėl įpatingai sunku išžiūrėti. Gal ne ta nuotaika pasitaikė, o gal aš dar nepribrendau tam (?), bet TROMA'S WAR man pasirodė lėkštokas, neįdomus, nors ir tikrai "tromiškas"... Ir man nereikia sakyti, kad tokie filmai ir turi taip atrodyti.
Čia jis iškrenta iš to lygio, kuriame buvo Citizen toxie ar Terror Firmer ir man labiau panašėja į tuos nuobodokus Tromos filmus, tokius kaip Surf Nazis Must Die ar Chopper chicks in zombie town.
Toks įspūdis, kad šitam filme daug smagiau buvo filmuotis/jį gaminti nei jį žiūrėti, tuo aš tikrai tikiu ;) Ir nors jame daugybė veiksmo, sprogimų ir durnų pokštų, bet man jis pasirodė blogaja prasme puskvailis ir tiek. Gal jis labiau tiktu pachmielingam rytui, negu blaiviam vakarui :) ir tikrai nenurašau jo kaip šūdo, tiesiog Troma moka ir geriau, o čia kažkoks neišlaviravimas ant gero ir prasto humoro ribos. Daugiau toks iš skyrelio "nukainota" negu iš b-aukso fondo... alia kaip žinia kaikas ir ten lobių randa :) priklauso nuo to, ko ieškai. Man šįvakar neprilipo ir pasirodė gan neskoninga. Net šikną paskaudo 6/10 su minusu.

No comments: