☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2010/09/12

FROZEN

Senokai jau buvau papurtytas gero survival horroro, šį kart apie filmą nieko nežinojau, tiesiog op ir viskas, už gerklės prigriebė gerai ir turiu prisipažint, kad bent trečdalį filmo tikrai praleidau sukandęs kumštį ir prilaikęs kvėpavimą. Palyginti galėčiau su Open Water, konceptas panašus, tik užuot palikti vandeny, herojai priversti patirti išgyvenimo dramą, pamiršti kalnų keltuve, kur oro sąlygos ne pačios svetingiausios ir tai toli gražu ne vienintelė grėsmė. Paprastai ir smarkiai, tiesiai į kiaušius, kvapą gniaužiantis trileris su tikru gyvenimišku siaubu. Kaip paprastos pramogos gali baigtis skaudžiausia patirtimi, tiesiai ir šviesiai, be jokių ten papildomų prieskonių ir išvedžiojimų. Tikrai senokai bežiūrėjau nemalonų ir smarkų filmą kaip šis. Nieko stebuklingo ar nieko perdėm naujo sakysite, na o aš sakau svarbu gerai padaryta ir tas veikia! Siaubu persunkta išgyvenimo drama, puikus seansas susisukus į miegmaišį. 8/10


7 comments:

Anonymous said...

Ne horrorinis, bet velniškai rekomenduotinas - Skafandras ir drugelis / The Diving Bell and the Butterfly. Prikausto dėmesį 105 procentų.

Meskiukas_Zudikas said...

Buvau skeptiškas, bet kadangi matau, kad HORROR egzpertui Kirui patiko, AŠ JAMU ŠITĄ FILMĄ. Ir būsi tu sušaldytas šaldiklyje, jei mane filmas nuvils :DDD che che.

tomas said...

man tai jis prastas pasirode, nuo vidurio pradejau prasukinet...

Anonymous said...

To Tomas,


Nu jei šitas movies tau prastas, tai nėra ko tau i sita bloga užsukinėti.

tomas said...

nesupratau?.. Kuom tai susije? Sitas filmas mano nuomone 5/10. O kuom tai su visu blogu susije, nezinau. Jei tau iki 18m., gali man neatsakinet, suprantu...

Anonymous said...

To tomas, deje siektiek virs 30.

gyrtas said...

nu labai kirai norejau pamatyt shitame filme tai ka tu pamatei, bet nepavyko, taip situacija imanoma, ir taip gali baigtis blogai, bet labai jau man ten daug nesutapimu....debilai amerikiechiai kurie matosi vaikysteje nesikarste po medzhius, nu tas chiuvakas su suluzhusiom kojom ir "what do i now?!" buvo zajabys, ir dialogai priesh visas tas dramas buvo visai pochui.