☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2009/12/28

AVATAR

Tikrai laukiau šio filmo pasirodant, nes režisierius J. Cameronas mano akyse, tikras dievukas ir nemačiau nė vieno jo filmo, kuris būtų prastas. O pvz Terminatorius 2, apskritai man yra filmų filmas ir be abejonės patenka į mėgstamiausių visų laikų top 5. Taigi kai išgirdau gandą, kad Cameronas palieka "Titanikus" ir grįžta prie to "ką geriausiai moka" - fantastika / veiksmas, buvau labai nudžiugęs ir į ateinantį darbą dėjau daug vilčių. Laikas bėga greit ir jau šiandien kine pasižiūrėjau naują Camerono "šedevrą" Avatar ("Įsikūnijimas"). Internete matau, kad dabar tai pats žiūrimiausias filmas, todėl manau kad reklamos ar pasakojimo apie jį tikrai nereikia, tad tik trumpai pasakysiu kad mano lūkeščius pilnai pateisino. Vizualiai nuostabus, šviežias, įtraukiantis ir užburiantis epinis fantastinis veiksmo ir nuotikių blockbusteris, nors kurį laiką būsiantis mūsų kartos "kultu". Nesiimsiu su kažkuo lyginti, nes nematau prasmės ir gal tas madingas pg-13 reitingas truputi nuskriaudė produktą, bet šiaip man labai patiko, nuostabi ir brangi, efektais prikimšta holivudinė pramoga ir ačiū dievui (ar tiesiog Cameronui :) ne visiškai tūpa, kaip pastaruoju metu mus pasiekiantys panašaus populiarumo filmai, alia transformeriai. Žanras gyvas ir paveikus 120% tik reikia žinot ką darai. Paprastai, kietai ir krūtai, o šito reikia visados. Eikit į kiną. 9/10

No comments: