☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2009/04/21

THE VANGUARD

Savotiškas, išskirtinis ir labai mielas vaizdiškai, Britų, 2008-ųjų "Vanguard" man pasirodė tikrai kietas ir patrauklus, nors imdb žiūriu vertinamas labai prieštaringai ir regis daugiau neigiamai. Na čia vienas tų atvejų, kuomet mano skonis bus išskirtinis, nes man tai čia tikrai jėga. Kai baigsiu rašyt šitą postą, butinai smulkiau paskaitysiu kas gi ten kitiem taip jau nepatiko. Gal žmonės labai rimtai žiūri į šitą filmą, man tai čia tiesiog -jėga-, toks daug proto pastangų nereikalaujantis veiksmas, su visai rimtom pretenzijom. Nėra labai didelio biudžeto ir atrodo išties gerai, be to ir sprendimai gan originalūs ir sakyčiau vykę (ypač vizualine prasme). Istorija post-apokaliptinė: žmonės pripompuoti kažkokių chemikalų pavirto super-energingais zombiais. Veiksmas daugiausiai vyksta miškuose, kuriuose susitinka juose gyvenantis kietas laukinis barzdočius, kareivis, pasiūstas jį nužudyti ir dar keletas įdomių veikėjų. Gal kartais ir nelabai aišku ar šitą filmą rimtai reikia žiūrėti ar su šypsena, bet pagaliau susidaro toks labai skanus ir savitas įspūdis, dėl kurio šis filmas įstrigs atminty ilgesniam laikui. Gal kas pamišę dėl gerai apgalvotos mokslinės-fantastikos ar panašių dalykų ir turi dėl ko jį maišyt su purvais, bet aš Vanguard matau kaip puikų, gražiai atrodantį šių dienų exploitationą iš perspektyvių kūrėjų. Nėra jis tobulas, bet aš tikrai smagiai, berniokiškai palaksčiau ryškiaspalviais miškais tarp zombių, su kirvukais rankose. 8/10

No comments: