☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2007/11/11

FACES OF DEATH


Senai mane traukė ši garsioji mirties dokumentika. Prisigalvojęs visokių velnių buvau ir nežiūrėjau. Maniau, kad čia man bus tokia trauma, kad po to niekada nebeužmigsiu ;) Visgi kai jau pažiūrėjau šokiruojantį filmą "Man behind the sun", pasakiau pats sau, - "sekantis shockeris - faces of death".
Filmas mane maloniai nustebino savo intelektualumu ir subtilumu (jei galima taip išsireikšti). Čia nebuvo vien surinkti kažkokie mirties kadrai ir brutalūs vaizdai, kaip aš tikėjausi, kad bus. "Mirties veidai" - tiesiog atviras filmas apie tai kas yra šalia mūsų, tačiau ko mes linkę nematyti, nes mum taip geriau. Mirtis parodoma įvairiuose kontekstuose ir situacijose, fone visąlaiką komentuojant filmo kūrėjui Daktarui kažkokiam. Nepamiršta niekas - gyvūnų pasaulis, mūsų mitybos įpročiai ir pramogos, karas ir ligos, nelaimės ir konfliktai. Visko po truputi kur susiduriame su mirtimi.
Komentarai ne tik atskleidžia įdomių faktų apie vaizdus, bet ir šiek tiek teisingai pamoralizuoja, pasiūlo mums susimastyti apie tai ką žmogus daro, ko galėtų nedaryti ir ko jau pridarė. Nemalonių scenų iš tiesų daugybė, rodomos tikros mirtis, todėl žinoma, kad ramiai žiūrėti nelengva, tačiau aš siūlyčiau jums nebijoti ir nevengti "Mirties veidų", o kaip tik atsimerkti ir pasižiūrėti. Bent jau aš po šios peržiūros jaučiuosi kažkuo turtingesnis. Filmas ne tik šokiruos, bet ir privers susimastyti. Mėginsiu žiūrėti tęsinius, kurių kiek žinau yra daugybė...

*Pataisymas 2007 11 12 - Pasiskaitinėjes internete išsiaiškinau, kad didžioji dalis mirčių esančių filme yra ne tikri, o tiesiog fake documentary stiliuj. Na šiek tiek nusivyliau, bet kitiem gal kaip tik geriau nuo to ;)

No comments: