☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2011/05/14

PRIEST 3D

Trečiasis filmas iš mūsų vakarykščio, penktadienio tryliktosios, maratono, apie kurį parašiau čia, tai naujas, taip pat šių metų, Legion režisieriaus filmas - Kunigas. Savaime norisi lyginti jį su Legionu, kurio atžvilgiu beje turėjau gana nepopuliarią nuomonę - jis man visai patiko. Pirma filmo pusė buvo labai vykusi, antra - visiška nelaimė. Užuot paėmęs tai, kas Legione buvo gerai ir vystęs toliau, režisierius veikiau paėmė viską, kas ten buvo blogai ir iš to išpėrė naują, daug didesnio biudžeto kiaušą.

Draugės sakė, kad joms patiko ir tai veikiausiai mano nuovargis ir noras miegoti kaltas, galbūt yra tame tiesos, tačiau dabar vis mėginu sugalvoti ką nors gero apie šitą filmą ir negebu surast nė vieno teigiamo žodžio, tad atleiskite man, bet turiu išsakyti savo įspūdžius. Priest tai beryšė, erzinanti, beskonė vėmalų krūva. Idant abstrakčiai nesimėtyti šūdais, gal pamėginsiu išryškinti, kas čia negerai.

O negerai, mano galva, daugmaž viskas ir sakau tai, kaip žmogus, mėgstantis nesamoningus filmus. Aktorių pasirinkimas tiesiog liūdnas, tiek pagrindinis veikėjas tiek pagrindinis blogiukas vizualiai atrodo apgailėtinai. Yra personažų, kurie apskritai neturi prasmės arba painiojasi su kitais. Scenarijus padrikas, rodos parašytas labai atmestinai ir labai sunku pajusti nors kiek simpatijos istorijai, ko rezultate man išvis nebesvarbu kas vyksta ir tiesiog laukiu kol šitas skaumas šiknoje pasibaigs.
Beskonybė tiesiog pykina, visos surinktos klišės perdarytos ir patiektos nevykusiai, erzinančiai arba idiotiškai. Nepaisant to, jomis užlopomos ir veiksmo skylės, niekaip negaliu atsikratyti nuojautos, kad kūrėjai procese ne kartą pasakė "Ai... bus gerai".

Atrodo, kad viskas padaryta paskubomis ir gal patikėčiau, kad su meile, tačiau be jokio skonio ir veikiau kaip kamšalas užkišt nelabai daug sci-fi/action/horror/whatever mačiusiai publikai. Postapokaliptinis pasaulis sukergtas su laukiniais vakarais ir religinėm-politinėm nesamonėm, iš ekrano puldinėja šlykštūs, nuplikę kompiuteriniai gyviai, turintys vaizduoti vampyrus. Vienintelis dalykas, kuris galėtų gelbėti niekam neįdomią istoriją, tai veiksmo scenos, tačiau ir jos tokios nuobodžios ir padrikos, kad vargu ar patenkins veiksmo kino mėgėjus. Tiesa - tai pirmasis mano gyvenime filmas, žiūrėtas trimatėje erdvėje, tai jau vien dėl to buvo šiek tiek idomu, bet perdėm didelio įspūdžio taip pat nepadarė. Gražiausiai atrodė nereikšmingos detalės, žarijos ar lietaus lašai.

Tarkime tikrai buvau jau pavargęs nuo įspūdžių, visgi trys filmai vėlyvą vakarą kine iš eilės - ne juokas, tad gal ir esu per griežtas. Niekada nepasitikėkite jokiais sumautais kritikais, visada stenkitės susidaryti savo nuomonę apie filmą. Tačiau negaliu meluoti, man asmeniškai Priest 3D - totalus mėšlas. Erzinantis, neskoningas, kaprizingas, nenusisekęs šūdas. Pliusiukas už tris matavimus, pliusiukas už kelias pakenčiamas veiksmo scenas, bet iš esmės - išmatų kibiras. Gal girtas kada netyčia užmatysiu antrą kart - pakeisiu savo nuomonę, tačiau blaiviam protui tai tikra kankynė.

2/10

O vat pačiam vakarui ir renginiui priklauso didelis liaupsas. Nepaisant to, kam patiko, kam ne, filmai parinkti idomiai ir neblogai, taip pat ir jų seka. Galėtų dažniau surengti į panašų kiną orientuotų akcijų didžiajame ekrane.
Didelis ačiū draugėm, kurios šį svarbų vakarą išsitempė iš namų. Ir lijant lietui tikrai buvo baugoka grįžti namo per tamsų, vėjuotą, naktinį Vilnių. Mano laiptinė apšnerkšta, viršutiniuose aukštuose, kur aš gyvenu, nedegė šviesos, o ant sienų žaidė niūrus vėjo blaškomų beržų šešėliai.

4 comments:

Anonymous said...

sis filmas man ir pasirode meslas vos neuzmigau

Anonymous said...

Teeth (2007) katik pažiūjau ir siulyčiau ir tau pamėgint

Anonymous said...

kunigas ir turetu atrodyti kaip kunigas o ne kaip supermenas ne? ar jau nebenekrikstonas?

KKK said...

Jo, Teeth ir man teko pasižiūrėt, gan neblogas, išplaukęs filmas. Netrūksta kraujo ir genitalijų!